Friday 3 November 2017

Aksjeopsjoner Handelssystemer


Ønsker å Trade Weekly Options Endelig, et bevist trading system for ukentlige alternativer som konsekvent leverer resultater System identifisert optimal, høy sannsynlighet handel oppsett. Handle kun 2 dager i uken. Bygget i pengehåndtering. Lett å utføre handler. Handel under trending eller rekkevidde bundet markeder. Ingen ekstra programvare, diagrammer eller noe annet å kjøpe Nyt fordelene ved systemet Vårt beviste, proprietære ukentlige opsjonshandelssystem tar gjetningen ut av alternativhandel. Systemet handler kun to dager i uken. Hvis forholdene er optimale og systemet gir signal til handel, innledes en kredittspread posisjon på ukentlige opsjoner som utløper de neste dagene. Disse handler har potensial til å gjøre hvor som helst fra 5 og større ukentlige avkastninger. Systemet ble utviklet for å hjelpe handelsmenn til å ta klare og sikre beslutninger. Hver del av handelsstrategien er gjennomtenkt og testet. Fra inngangen til automatisk utgang, søker systemet å gi en klar kuttbane til potensielle vinnende handler. Hva er systemet, og hva kan det gjøre for deg? Systemet er et proprietært sett med handelsregler som har blitt testet og bevist over tid for å gi konsistente resultater. Systemet tar hensyn til mange forskjellige aspekter før signalering av en handel, inkludert: Markedsvolatilitet. Market Sentiment. Sannsynlighet for å vinne. I tillegg til noen få nøkkelkomponenter kan vi bare avsløre våre medlemmer. Når et signal er gitt, identifiserer våre ansatte riktig handel basert på systemreglene. Vi deler så den handelen med våre medlemmer. De genererte handler er enkle kredittspreadhandel. Disse handler har stor sannsynlighet for å jobbe, begrenset risiko, og er lett å forstå og utføre. Dette er ikke handler som vil gjøre 100 eller mer. Dette er handler som gir konsekvent, ukentlig inntekt. Vi ønsker ikke å slå en stor slam til månen. Vi ønsker singler og dobler. Av og til vil vi ha tap. Det er uunngåelig. Systemet har flere garantier for å holde tapene til et minimum. Vi tror du vil være enig, vår Track Record snakker for seg selv ved å abonnere på vår tjeneste vil du motta: alle handler avslørt av systemet. Ubegrenset tilgang til vårt medlemsområde. Ubegrenset e-posttilgang til våre forhandlere hvis du har spørsmål. Ukentlige oppdateringer. 100 PENGER TILBAKE GARANTI Vi er så sikre på systemet vårt, hvis det er en eneste tapt handel i din første måned for medlemskap, vil vi gjerne refundere medlemsavgiften. Dette er langt og best det beste systemet jeg noensinne har brukt, og jeg har brukt flere tusen dollar på others. Options Trading Center Realtid etter timer Pre-Market News Flash Sitat Sammendrag Sitat Interactive Charts Standard Innstilling Vær oppmerksom på at når du velger ditt valg, gjelder det for alle fremtidige besøk på NASDAQ. Hvis du, når som helst, er interessert i å gå tilbake til standardinnstillingene, velg Standardinnstilling ovenfor. Hvis du har spørsmål eller støter på problemer ved å endre standardinnstillingene, vennligst send epost til isfeedbacknasdaq. Vennligst bekreft ditt valg: Du har valgt å endre standardinnstillingen for Quote Search. Dette vil nå være din standardmålside, med mindre du endrer konfigurasjonen din igjen, eller du sletter informasjonskapslene dine. Er du sikker på at du vil endre innstillingene dine Vi har en tjeneste å spørre Vennligst deaktiver annonseblokkeren din (eller oppdater innstillingene dine for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert), slik at vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter og data du har kommet til å forvente fra oss. Velkommen til Options Trading System er et godt tidspunkt å begynne å lære å gjøre vanlige overskudd ved trading alternativer. Her er en svært interessant frihandler artikkel om vellykket handel råvare futures eller aksjeopsjoner, skrevet av et av våre handelsmenn klubbmedlem alt om en fantastisk opsjoner trading strategi som har potensial til å oppnå minst 90 vinnende handler Vårt navn quotOptions Trading Systemquot kan hjelpe du oppnår suksess i trading alternativer er her for å hjelpe handelsmenn å oppnå fortjeneste. Ingen tap av alternativer er selvsagt en talegang og litt av en misvisende karakter i at 90 ikke er 100 (betyr ingen tapende handler), og du vil få noen tapende opsjonshandler fra tid til annen. Imidlertid er jeg sikker på at du forstår at det alltid kommer til å miste handler, men siden de fleste forhandlere er heldige å få 50 vinnere. Muligheten for å oppnå så mye som 90 vinnende handler ser nesten ut som om ikke å miste handler i det hele tatt til en typisk aksjer og opsjonshandler. I tillegg er det mulig å foreta en rekke løpende handler før du bruker riktig bruk og utførelse av vår Options Trading-metode. møter en tapt handel. Spørre om domenenavnet Jeg har nylig lest 90 alternativene utløper verdiløs, og om den samme prosentdelen av alternativkjøpene mister penger handelsalternativer. Dette tilfeldig korresponderer med omtrent 90 av varer futures handelsmenn som også mister penger trading råvarer og det populære utenlandsk valuta forex markedet. Jeg føler at den enkleste måten for den gjennomsnittlige næringsdrivende å bli med i vinnerne er å selge alternativer, korte sett og samtaler. Å bruke en god quotOptions-Trading-Systemquot ville være ideell. Klikk nå for Trading Tips of the Day Hvis 90 av alternativene ender opp verdiløs, kan man forvente at opsjoner selges, og de korte alternativposisjonene holdes til nær utløpsdato, man bør samle nesten hele premien på ca 90 av alternativet handler. Vel, det er fenomenal statistikk. Men basert på min personlige erfaring, er det nå sjeldent at jeg noen gang tar et tap på utenom de pengene alternativene jeg selger. Det er aldri noen quotsure tingquot, men å utnytte en nøye planlagt handelsstrategi som står for nesten enhver beredskap, tror jeg det er en måte å komme opp med en opsjonssalgplan, som hvis det er riktig implementert, vil gi resultater mye bedre enn 90 vinnende handler. Jeg jobber hardt for å prøve og forfine mine handelsmetoder for å prøve å oppnå dette. La meg avsløre litt bakgrunnsinformasjon og deretter beskrive hva jeg ser som en gylden mulighet som nå utfolder seg. Bakgrunnsinformasjonen er veldig viktig da det er mange fallgruver som må unngås for å lykkes i handel. Jeg fortsetter å legge til min kunnskap hver gang jeg legger på handel. Jeg skriver så likesinnede handelsmenn kan kontakte meg og vi kan lære sammen. For noen år siden måtte jeg bare se på egen handelskonto for å konkludere med å tjene penger ved å kjøpe råvare futures alternativer var en grov vei å reise. Jeg tapte konsekvent. Det var da jeg redegjorde for at jeg skulle gjøre kvotering og ringe salg. Jeg bestemte meg for å prøve en ny tilnærming. Nå, hver gang jeg følte at jeg skulle kjøpe et anropsalternativ fordi jeg trodde markedet skulle gå opp, ville jeg i stedet selge et sett. I stedet for å kjøpe et sett da jeg følte at markedet gikk ned, ville jeg selge en samtale. Mine resultater øyeblikkelig og ganske dramatisk forbedret. Jeg hadde mye å lære om, og fortsatte å miste penger fordi jeg kombinerte varer futures kontrakter for å gjøre dekket skriving når futures markedet ville gå mot meg. Når jeg dekket et anrop ved å gå lenge den underliggende futureskontrakten, ville markedet ofte umiddelbart bli lavere og tapet på futures-kontrakten oversteg gevinsten fra nedfallet av opsjonsprinsippet. Jeg var en samlet vinner på opsjonene jeg solgte, men tapte mye penger på futures-kontraktene jeg kjøpte som et forsvarsmål for å beskytte opsjonene som sjelden trengte å beskytte. I dag kombinerer jeg bare futures kontrakter med min valgskriving, i svært begrensede, spesielle forhold, og jeg nærmer seg helt balanse antall kontrakter for å bli det de kaller delta nøytralt. En av de forretningshemmelighetene jeg har funnet er å selge alternativer som er quotless richquot som betyr videre ut av pengene. Vel, jeg dro til biblioteket noen år tilbake og begynte å undersøke, manuelt å teste flere strategier. Jeg innså straks at det var definitivt noe der. Men å gjøre testingen for hånd ble så kjedelig og hypotetisk jeg ga den opp og gikk tilbake til daglig handel. For et år siden begynte jeg intensivt å studere markedene for å prøve å finne en vinnende strategi. Studien min viste at salgsmuligheter hadde flere fordeler. Jeg elsker bare å få betalt opp med en umiddelbar fortjeneste dagen jeg selger et alternativ, og så er min oppgave å prøve å holde så mye penger som mulig. Alternativsalg gjør det også mulig å gjøre mer langdistanseplanlegging og krever ikke nær så mye granskning og oppmerksomhet som kjøp og salg av futuresposisjoner. Og opsjonshandel er mye mer tilgivende. Jeg har gjort de mest dumme feilene når jeg jobber med opsjonsstrategier og på en eller annen måte kunne tjene penger. Tro meg, hvis jeg ikke kan tjene penger på å selge penger med tiden forfallet, jobber i min favør, prøver fyren å kjøpe alternativer og bekjempe tiden forfallet, i ekte trøbbel. Alternativet selgeren er som gambling huset. Man må være godt kapitalisert og villig til å lage små, langsomme fortjenester. Men disse gevinsten legger til. På jakt etter en perfekt strategi begynte jeg fra en premiss at jeg ønsket et marked som brukte mye tid på å gå sidelengs. Jeg liker trading Live Cattle-alternativer fordi når markedet selger, springer det vanligvis tilbake. Det er god underliggende støtte fra handelsmenn for alltid å gå lang storfe, dra nytte av tilbakevending som ofte er tilstede i dette markedet og generelt oppadgående forstyrrelser av storfepriser. Opp beveger seg sjelden rett opp med rikelig støtte og fylling av priser. Det er rytmer og sykluser til stede, og støtte - og motstandsnivåene er klart definert. Det er få falske utbrudd, da det vanligvis er gjennomføring når et støtte - eller motstandsnivå brytes. Mesteparten av det som følger, gjelder Live Cattle-opsjoner, men informasjonen gjelder generelt også for andre markeder. La meg begynne med å sette opp markedsforholdene i min personlige metode for opsjonshandel. Du kan kanskje lære noe av dette som vil gjøre deg til en bedre handelsmann. Jeg vil gjerne høre noen forslag som kan hjelpe meg med å forbedre handelsmetoder, himmelen vet at det er god plass for handelsforbedringer. Da jeg opprinnelig solgte avdekket samtaler og avdekkede setter, begynte jeg å selge en samtale og et sett til samme utsalgspris, kjent som en kort straddle-posisjon. Jeg tok motsatt side av handlingene til personer som kjøpte en put og en samtale, og ventet på en voldsom reaksjon. Jeg håpet markedet sovnet. For å bidra til å fremskynde dette bestemte jeg meg for å selge sovende markeder som ikke var på vei. Det jeg ikke skjønte var at med et dødsmarked var volatiliteten lav og dermed var premieprisene jeg fikk fra å selge til reduserte priser. Når markedet endelig brøt ut, økte verdiene til både putene og samtalene. Den økningen i volatiliteten drepte meg da jeg krevde volatilitet på bunnen da det ikke var noe rom å redusere ytterligere. Derfor, for å gjøre gode salgsalternativer som alltid innebærer kortvarig volatilitet, er det derfor viktig å selge rett etter at et sterkt trekk har skjedd. Etter at varevaremarkedet for varer i fremtiden forløper noen dager, øker samtalepremieene, og det er en utmerket tid å selge. Jeg liker å selge rett inn i den markedsstyrken. Når markedene avtar, liker jeg å selge putter, så vel som å selge rett inn i den styrken av økende puttepremier. Anta at desember Live Cattle er i et handelsområde fra 72,00 til 78,00. Så antar markedet er i midten, si på 75,00. Hvis markedet samler seg til den øvre delen av handelsområdet og så selger man ut-av-pengene-samtaler, og deretter går markedet tilbake til bunnen av serien, og man selger ut-av-pengene penger, hvis markedets avkastning til midten, kan man ha et ekstremt bredt spekter av priser der en fortjeneste er sikret. Jeg liker å selge samtaler først fordi jeg finner selger setter mer vanskelig. Dette skyldes at finansmarkedene faller mye raskere enn de går opp, omtrent 3 ganger raskere tror jeg. Ved å vente på en samling før jeg selger samtaler, får jeg fordel av det faktum at det er flere kjøpere av samtaler når markedet stiger, enn når det faller. Selge til styrke gjør det mulig å selge til handelsmenn i stedet for lokale markeds beslutningstakere, som praktisk talt kontrollerer pits når likviditeten er lav. Du ønsker også å selge inn i styrke fordi når markedet slår på topp, reduserer opsjonsprinsippet veldig raskt, fordi samtalekjøpene prøver å raskt ta fortjeneste samtidig som du prøver å starte korthandelen. Det er en ordens ubalanse og bare en markedsordre er fylt, og det kan være flere minutter senere til en svært ugunstig pris. Det er bedre å selge litt tidlig snarere enn sent. Det samme gjelder med putter, du vil selge til prissvakhet når putepremieene er høyest. Dette går tilbake til å være kort volatilitet. Du vil være en løve tamer, legger hendene rundt kjeftene til en vill, grønt løve, selger alternativer når du fortsatt kan høre brøl. Når ting er rolige premier forsvinner. Fidelity er vurderingsfirmaet ditt for alle verdivurderingstjenester Din kilde for sertifiserte vurderinger. Alle eiendommer, kjøretøy, båter, fly, maskiner og utstyr. Jeg kaller disse alternativene sovende bjørner. La sove bjørn sove. Hvis du skal vekke dem, vil de rive deg bort fra begge ender som putsene og kaller begge gevinster. Når et marked er grense opp (ned) er det beste tidspunktet for å selge samtaler (legger), da premien på opsjonen fortsetter å stige. For de av dere som aktivt handler (eller ønsker å lære å handle) finansielle og futures markeder, er det mange andre ting utenfor markedene du bør følge. Men jeg antar at mitt større budskap er for de av dere som arenrsquot i futures-markedene, uansett om du handler dem eller ikke, har futuresmarkedene en betydelig innvirkning på hva som skjer i de andre finansmarkedene, inkludert forex, valutaer, opsjoner og aksjer . Thatrsquos hvorfor du bør suge opp hver bit av god handelskunnskap som en svamp i et forsøk på å tydelig se det større bildet. Klikk her for en gratis ezine-tjeneste til handelskunnskap. Kom deg i gang med å lære deg hjemme, på planen din, uten kostnad i dag. klikk-nå NÅ for å dra nytte av dette forhandlerens ezine-tilbud Neste dag kryper opsjonsprinsippet ned, noe som nesten sikrer en fortjeneste. Ofte forårsaker panikkoppkjøpet av alternativer en høy i løpet av dagen for den låste grensen, og hvis du tar det riktig, får du en god fortjeneste selv den første dagen med markedets fortsatt låste grense. Jeg har funnet ut at det å selge et alternativ i den siste timen av handelsdagen virker best for meg. Alternativhandlere, vent neste dag å prøve å finne ut hvilken måte markedet går og ofte ikke handle i flere minutter etter at markedet åpner. Prisfylling er vanligvis svært dårlig. De lagrer også ofte markedet som gir dem en unnskyldning for å enten fylle deg til en lavere pris enn du teoretisk fortjener eller ikke i det hele tatt. På den annen side, i løpet av turen tror jeg at noen er der for å prøve å holde markedene ordentlig, så det er mer troverdighet i alternativfyll av lokalbefolkningen på slutten av dagen fordi prisene skal skrives ut i avisene og handelsprisene må tilsvare omtrent de estimerte verdiene av opsjonene. Fyllene må være i ballparken på slutten av dagen, mens opsjonsmarkedet i løpet av dagen er fri til å handle om hvor som helst. Det er bare min teori. Jeg liker å selge alternativer 7 til 8 uker før utløpet for å maksimere tiden forfall av premie og prøve å komme seg ut ca 1 til 2 uker før utløpet. Fordi alternativene som går ut av kjøtt - og husdyralternativene ofte stemmer overens med en kjøttrapportdato, vil jeg aldri være i slutten når noen får vite resultatene av rapporten og deretter bestemmer seg på slutten av dagen om eller ikke å utøve alternativet hvis det er i eller svært nær pengene. Ved utløp kan volatiliteten faktisk øke i stedet for å redusere. Når jeg har tilbakebetalt omtrent 23rds av opsjonsprinsippet, ser jeg etter et sted å ta fortjeneste. Mange ganger har dette gjort forskjellen mellom en vinnende og tapende handel. Mange ganger markedet samles og putene er nesten verdiløse. Jeg tar min fortjeneste og deretter tumbles markedet et par grenser ned og de setter er nå verdt så mye eller mer enn jeg betalte for dem. Men jeg trenger ikke å bekymre meg, da jeg allerede tok fortjeneste. Jeg har spådd feil trendretning mange ganger, men fordi jeg var i stand til å ta fortjeneste eller et lite tap under en korreksjon, kan jeg komme seg ut av de tapende stillingene i god form og de vinnende alternativene mer enn å gjøre opp for tapene. Som jeg beskrev kort over, liker jeg å selge samtaler og setter til forskjellige streikpriser. Dette kalles en kort kjeve. Jeg legger posisjonen på ved å gjøre den ene siden eller den andre, avhengig av markedsforhold, min bias av hvor jeg tror markedet er på vei, og flere andre faktorer jeg vurderer. Jeg har allerede nevnt hvordan jeg vanligvis liker å selge samtalene etter en motstridende rally og senere selge putene. Hvis du derimot tror at storfe skal utvikle seg snart, og du ikke har noe imot å få markedet, kan du selge putter og effektivt få en lavere pris enn du ville ha fått lik premiebeløpet mottatt. Det ville skje hvis markedet trend sterkt lavere og putten ble utøvet. Hvis imidlertid markedet reverserte og gikk opp, vil putten miste verdi, og selv om du ikke ble trent, tjene du penger på den måten, og det er alt som betyr noe. Bestill handelskonsultasjon, Gjør en søk eller nettsideforespørsel ved å gå her Her er sesongen en god tid på året for å vurdere å selge april sette opsjoner på å se svakhet som jeg ikke ville ha noe imot å få april-kontrakten om markedsutviklingen lavere og alternativet utøves. På den annen side er ulempen begrenset på aprilkontrakten på grunn av det faktum sesongen april storfe har de siste årene rallied til 80,00 eller mer i januar til mars eller april rally. Du vinner på en eller annen måte. I dag da jeg skriver dette, har desember Live Cattle-alternativene 7 uker til utløpet. Kveg har bare rallied fra lav og en meget oversold tilstand. I dag lukkede desember storfe på 74,70, veldig nær siste sving høyt rundt 75,20. Kontrakten skal begynne å løpe inn i en viss motstand. Med parpremie-premien som desember handler i oktober, når oktober går av styret neste uke og desember tar over, er det allerede et par ekstra dollar høyere enn kontanter. Enten kontanter må rally til futures eller futures må komme ned. Jeg tror at fremtidene kommer ned. Feeder Cattle har mange problemer i pengemarkedet, noe som også vil få negativ innvirkning på storfeprisene. Jeg leter etter sidelengs til muligens høyere kvegpriser i nært hold med en endelig pause i desember når storfe skal konkurrere med kalkun for Thanksgiving og jul. Denne svakheten i etterspørselen kommer på en av de verste tider, når sesongslagene er oppe. Selv om jeg vil selge, ringe lett på dette tidspunktet for å starte posisjonen. Hvis vi bunker tidlig, vil jeg være en veldig aggressiv selger i desember og senere februar setter bør markedet gjenta bunnen snart som jeg forventer det. Jeg ønsker å være langt ute på markedet innen 1. januar 1994, så jeg kan dra nytte av første kvartalets rally. Abonner på gratis nyhetsbrev Hvordan tjene penger Trading De finansielle markedene Ezine forsterker om alle pengeproblemer Klikk her for å få quotHow å tjene Moneyquot Click-Above to Join Jeg eksperimenterer med noen forskjellige handelsstrategier akkurat nå, så jeg følger ikke strengt mitt grunnscenario. Men for leserne vil jeg gå gjennom en tørr runde av det jeg forventer vil skje i de kommende ukene. Jeg vil beholde tallene i enkelte enheter, men en person med tilstrekkelig kapital kan doble eller tredoble disse tallene, mens flere konservative handelsmenn kan kutte disse posisjonene i halvparten. For eksempel, hvis Dec Live Cattle brøt over motstanden ved 74.20, er neste motstand rundt 75,20 og det er sannsynlig at vi vil se den prisen på mandag. Det er imidlertid en down-trending linje som kan inneholde kontrakten rett til dagens sluttkurs på 74,70. Så det jeg ville gjøre er å selge et sett på to 76.00 desember. Live Cattle samtaler inn i dagens lukk, plasserer en grenseordre i løpet av den siste timen med handel med en kansellerer erstatning på markedet hvis jeg ikke er sikker på at jeg ble fylt, ca 15 minutter før dagens sterke lukke. Man burde ha kunnet gjøre dette med en premie på rundt 75 cent eller mer i dag. Så lenge Dec Cattle ikke går ut av styrene over 76,75, vil jeg være i en fortjeneste situasjon, mindre kommisjonen selvfølgelig. Dette ville imidlertid kreve desember-kontrakten for å lage en ny høy, noe som selvsagt er mulig, men det er usannsynlig at det skjer umiddelbart med et trekk rett opp uten markedsrettingskorreksjon. Øvre motstand begynner å montere over 75.00. Hvis markedet kan lukke ved 75,20 eller høyere, vil jeg selge et ekstra sett med 2 desember 76 samtaler med en premie på 1,00 eller mer. Hvis markedet aldri når opp til 76,00, betaler jeg absolutt ingen oppmerksomhet til premien jeg kan miste på papir, da kontoen min er godt marginert. Jeg blir ikke bekymret før opsjonene begynner å gå inn i pengene da jeg har tenkt å beholde disse alternativene nær tidspunktet for utløpet. Når markedet når 76.00 som jeg tviler på vil skje, men hvis det gjorde, kunne jeg doble min opprinnelige posisjon. Siden jeg allerede har solgt 4 alternativer med en pris på 76,00, vil jeg nå selge 4 77,00 samtaler og 4 78 samtaler. Hvis futuresprisen ser ut til å lukke til en pris på si 76.00, er jeg bare opptatt av de fire originale 76 streikanropene, da de er de eneste som går i penger. For å balansere 4 samtaler vil man omtrent kjøpe 2 futureskontrakter basert på et delta på ca .50, noe som betyr at opsjonsprinsippet av samtalene stiger 50 cent når futuresprisen øker en dollar. Men jeg har blitt brent så mange ganger å kjøpe 2 futures kontrakter for å balansere dette og blitt stungt, at jeg bare vil kjøpe en nå, og la meg bare halvparten balansert. Jeg har noe kurert dette problemet ved å kjøpe tidligere på et stopp, si ved 75,25 eller 75,30 stopp. Da når markedet når 76.00, kan jeg stoppe meg ut av kontrakten om 75,30 futures hvis markedet tar et dykk. Jeg vil ikke ha for mange futureskontrakter lenge, siden jeg vil være i stand til å fortsatt forbedre posisjonen min hvis råvaremarkedet trekker seg tilbake. Hva jeg ville gjøre hvis markedet begynte å rally forbi 76,90, den omtrentlige break-even for de to 76 anropene solgt for 75 cent, og de to 76 anropene solgte for over en dollar. Det er ikke et enkelt spørsmål å svare på. Jeg antar at jeg måtte henge tøft og kanskje si en liten bønn. Hvis tilstrekkelig tid går, før vi treffer disse prisene, vil jeg ha tid til å fjerne noen alternativer med liten eller ingen tap, redusere eksponeringen min og tillate meg å selge enda høyere prissamtaler. Hvis vi når disse nivåene svært nær alternativutløpet, blir premiefortrinnene sterkt redusert og de 77 samtalene vil tjene penger og de 76 samtalene som selges for over en dollar, vil tjene penger, slik at jeg fortsatt vil tjene penger selv når jeg solgte samtaler og markedet fortsatte å gå opp. Et trekk i nye markeder i desemberkjøttkontrakten ville bare være en tøff pause. Jeg vil kalle det et verre tilfelle scenario. Jeg tror markedet vil finne motstand på hva som helst dagens tett er, eller et sted over 75.20, og det vil raskt begynne å slippe og sette meg i god form. Så da markedet tester lavt, ville jeg selge put-opsjoner. Hvis markedet går sidelengs, og sjansene for at 76 eller 77 samtaler kommer inn i pengene, blir svært fjernt, vil jeg selge flere 76 eller 77 samtaler, slik at jeg får minst 50 cent premie, og forhåpentligvis 70 cent eller mer premie for eventuelle solgte alternativer. Hvis futuresmarkedet avtar, selger jeg mer aggressivt sett som jeg vil være lenge markedet går inn i det nye året. Jeg vil være lang storfe i februar, så i slutten av november eller begynnelsen av desember, vil jeg begynne å selge februar, legger på noen svakhet. Det kan til syvende og sist vise seg at jeg må flytte opp en opsjonspris, og være lengre ut av pengene, da jeg kan selge alternativer som er for nært til pengene. Noen lesere kan ikke være oppmerksomme på den nærliggende alternativmåneden, men de ulike alternativene handler så, så det er et alternativ som streiker hver dollar i stedet for større 2 trinn. Jeg tror Wall Street Journal, skriver fortsatt bare like nummererte streiker, noe som fører til at mange handelsmenn ignorerer de ulik nummererte streikene, og reduserer volumet, åpen interesse og likviditet i handelsfolkens odde nummererte streikalternativer. Selvfølgelig vil bare tiden fortelle hvordan det vil spille ut. Vi prøver fortsatt å gjøre denne nye og unike Options Trading-metoden bedre, så vi vil gjerne se på handelsforslag som lesere kan ha om denne handelsstrategien, samt å høre om en opsjonssalgsmetode som noen andre har funnet, hjelper dem med å handle på de finansielle markedene vellykket. Redaktører Merk: Vær oppmerksom på at vi tilbyr opsjoner-forhandlere våre Options Trading Home-Study Course som dekker vår tidsprøvde Donio Options Trading Method. Vennligst gå her for å bestille Alternativ Traders Metodikk for futures-markeder, valutahandel og aksjehandlende. Takk Anbefalte Traderressurser

No comments:

Post a Comment